Caglabsrr Kızlar bugun kontrole gittik ve cinsiyetimizin kız oldugunu ogrendik daha once ki haftalarda doktorum bisey dememisti ama 16×3 haftalik olduk ve bugun kesin kız isim bulmaya baslayin dedi😊😊
Ozlemsvr Caglabsrr hayırlı olsun çok güzel.. 😊Ben yeni moda isimleri pek sevmiyorum. eslem buglem arya vs.. Benim kızımın adı Gökçe..
Slnrhz Caglabsrr hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza versin cinsiyet öğrenince kucağına almış kadar seviniyor insan ❤️
Yasmnnn Caglabsrr hayırlı olsun canım rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende prenses bekliyorum 33 haftalık olduk daha isim konusunda karar veremedik😃😃
Hllswm Biryabanci1 benşm doktorum nub teorisine göre 11. Haftada söyledi 17+2de perinatalog da kıx bebek dedi bence nub turuuor
Caglabsrr Ozlemsvr oyle isimleri bende pek sevmiyorum canim kulaga hos gelmiyor Allah kizinizi size bagislasin😊 tesekkur ederim🌸
Arzumms Caglabsrr sata göre 14+2 ultrasona göre 15 haftalık canım ama kesinleşmedi bir ay sonra gel dedi bakalım
Caglabsrr Biryabanci1 evet benim ilk haftalar cok bulantim oldu canim yemek bile yiyemiyordum ve 5 kilo vermistim suan Allaha sukur iyiyim😊
Caglabsrr Slnrhz aynen oyle canim tesekkur ederim hepimiz saglikla kucagimiza aliriz insallah bebislerimizi❤
Caglabsrr Yasmnnn bende suan cok kararsizim isimiz zor😄 sizin az bi zamaniniz kalmis Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin❤