Simaycan Kizlar bugun 6+4 haftadayim kontrolden yeni geldim, kalp atislari doktor yeni atmaya basladi dedi, normalmi diye sordum tabii dedi daha cok kucuk dedi haftaya tekrar yine gel duyariz dedi. Bilmiyorum icim rahat degil sanki insallah birsey olmazda haftayi kalbini duyariz.. varmi boyle birseyle karsilasan acaba
Cern Simaycan 8 haftayı gecmişti kalp atışını öyle dumuştum. 6+4 te duyamamıstım. Bir hafta sonra gittiğimdede duyamamıştım. O yüzden hiç panik yapma.
Dilanyilmaz55 Simaycan benimde öyleydi canım ilk atmaya basladiginda çok minik olduklari için dinletmiyorlar zaman geçtikçe herşey yoluna giriyor sıkıntı yapma:)
Biryabanci1 Simaycan Canım merak etme çok yeni zaten bebek kesesi 5 haftalık gibi görünüyor anca 6 dan sonra kalp atışı başlar ☺️
Simaycan Cern insallah canim ilk gebeligimde kalbi durmustu gerci simdi igne kullaniyorum ama insan ister istemez korkuyor😞 Allah razi olsun
Cern Simaycan hiç aklına kötü şeyler getirme.Kendini strese sokma. Allahın izniyle inşallah saglıkla kucagına alıcaksın bebeğini.. 😊
Arzumms Simaycan ben sata göre 6 hafta ulrtsoma göre 7. Haftada kalp atışını gördük dinletmedi 3 ay dolsun öyle dedi 3 ay doldu dinledik miniğimin kalp atışını🥰
Simaycan Arzumms evet cnm iyi olmus benimde ilk gebeligim iyi gecmeyince doktor haliyle bu gebeligimde daha cok kontrol ediyor
MAGnrhn Bizde yediden sonra duyduk canım stres yapma bebişini etkiler☺️ Allah’a dua et gerisini tevekküle bırak takdir Onun inşallah çok sağlıklıdır diye kendine telkin et ☺️
Afra34 Simaycan ben😊 6+2 cuma günü özele gittim kalbi atıyor ama çok küçük henüz duyulmuyor dedi bende haftaya tekrar gideceğim
Simaycan Afra34 benimde ozel canim altan bakti hatta orda hafif duyduk ama haftaya daha iyi duyariz dedi
Cerenylmz Simaycan canım 6. Haftanın sonunda duydum kalp atışını 3 hafta sonra tekrar gidicem duymama rağmen kendi kendime korku üretiyorum bişey olacakmış gibi doktor normal ve iyi dediyse takma kafana kendimizi üzüyoruz kuruntu yapıyoruz boş yere