Fatamaaslan
Arkadaşlar merhaba ilk gebeliğim 6 haftadayım bebekle birlikte yumurtalık kist ile büyüyormuş başına gelen bilgisi olanınız var mıdır Bilgi verirseniz çok sevinirim
Eagle564
Bende 13 haftalık hamileyim ilk öğrendiğimde 7. Haftaydı ve doktor minik bir kist var dedi ama normal o gebeliklerde olur korkma dedi
Dilek_58
Merhaba hayirli olsun saglikla kucaginiza alin insallah. Korkmayin benimde kistim var hatta bide miyomum var sukur bebegim iyi. Kist genelde dogumda kayboluyor diyorlar. Doktor kontrollerinizi ihmal etmeyin takip ediyorlar genelde.