OgrtSemaa bende bulanti en cok ne zaman oluyodu biliyomusunuz hani yemeyi vaktinde yemedigimde mesela sabah 11de kalkiyorum o zaman hicbirwey yiyemiyorum ama erkenden 7de filan kalkip en azindan biskuvi filan yedikte oyle olmuyorum 11de kalkitigimdada direk yemek yemedigim icin aciktigimi fark ediyorum ama yiyemiyorum bulanti yapiyo