Havvauygun 2.saat 209 3.saat 160 canım yani ilk saate değil 2. Saate bakıyorlar ve 3.saate 140 altına düşmesi lazım düşmezse şeker var demekki dahiliye yazdı bana cihazı eczaneden aldım sağlık ocağı değil önce sağlık ocağına yaptırdım sonuçları druma gösterdim 50 cc yükleme yüksek dr dedi 75 lik yapcaz emin olalım onuda hastane yaptı oda yüksek çıkınca üstteki sonuçlar diyet ve cihaz verdi şükür insülin vermedi dikkat etmezsen insülin iğnesi veriyor diyet çok önemli