Esra3890
Bende 28 haftalıgım canım ben genesis pınar hanıma gidiyorum çok memnunum çok güzel bilgi veriyor ilgileniyor inş ondada dogum yapıcam randevuları çok yogun 1 ay önceden alıyosun onun dışında çok iyi birde genesiste fatma hanım var onada çok iyi diyorlar genesisten başkada doktor önermiyorum beşire ,mahmut ,sezine gittim hiç ilgi yok agızlarından cımbızla laf alıyosun memorialde neval hanım var oda çok iyi ama muayene ücretleri faln çok fazla ondan gitmiyorum ben maddiyat sıkıntı degilse onada gidebilirsin Memorialde aydın beyde iyi degil gitmiştim ben onada gitme aklında olsun