Buketkozak
Fzorlu29
Arkadaşlar iyi akşamlar,benim bebeğimde 3 hafta önde gelişimi şuan 35+1 ama kilo olarak epey fazla fakat benim doktorumda tam tersi kilo dengelenicek diye bekliyor tabiki kontrol altındayız şeker vs yok o yüzden genetik ilk gebeliğimde öyleydi,benim doktorum tam tersi kilonun içerideki gelişim ve olgunlaşmayla alakasız olduğunu bebiş kendi gelmek istemesse 39 haftayı bekliyeceğini söyledi tabiki hepsinin bir bildiği vardır aynı durumu yaşayınca yazmak istedim🙋🏼♀️