Ozlemtoprak2307 11.05 de yavrumuzu görmeye gittik 6+4 müş miniğim gördük çok şükür ultrason cihazını sağ tarafımda tutunca bebişi gördük halk arasında sağ erkek sol kız diyorlar bununla ilgili deneyim yaşayan var mı sadece merak ettim ❤️💜
Elif2561 Benim sol tarafımda doktor erkeğe benziyor dedi annemin de sol da erkek sağda kız olurmuş doğru olduğunu düşünmüyorum o yüzden canım 😊
Elif2561 Meryu aynen sağlıklı sıhhatli olsun da 😊 gönlüm kız istiyor tokalar süslü süslü elbiseler ama önce sağlık 😄