istkizannesi Hanımlar şu gaz meselesi için yapıp hastaneye götürmek istiyorum ama malum mevsimi değil. Kuru kayısıdan olur mu olursa nasıl olur şeker ekleyeyim mi?
Semuss istkizannesi kuru kayısı ile yaptım oruçtum şekeri biraz fazla kaçırmışım onun dışanda güzel olmustu
Semuss istkizannesi yok ezmedim suyu kaynattım birazda şeker attım o eriyince meyveleri attım öyle kaynadı biraz da sonra pişmişti aldım