Minnosaile Esralihasan postun üste kalması için yazıyorum. Gitmedim ama dikkat ediyorum 26+4 olduk ve kilo artışım normal gidiyor.
Esralihasan Minnosaile teşekkür ederim cvp için :) ben ilk hamileliğimde gitmedim ikinci hamileliğimdeyim. 3 üncü ayıma girince başladım diyetisyene. Yani 1 ay oldu. Gayet iyi gidiyor benim de :)