Dilaraatac Kızlar selam yine ben.En son 5gün önce adete 3varken hcg 71,83tü.bugün doktora geldim karından keseyi yine göremedi 😔 kan sonucumu bekliyorum duruma göre vajinal ultrason yapıcak ve rahimin kalp şeklinde dedi.Duaya ihtiyacım var lütfen esirgemeyin🙏🏽
Aysebkr1258 Dilaraatac kese gözükmesi için daha erken zaten kendinize sıkıntı yapmayın önemli olan hcg nin yükselmesi şuan için
Esrayusuf Dilaraatac hayırlısı olsun canım ama üç gün önce 71 ise kesenin karından görülmemesi normal sıkma canını inş herşey yolunda olur bu mübarek günde
Rnhndkzn Dilaraatac değer karımdan görmek için çok düşük keşke vajinadan kontrol etseydi. Kan değerin düzenli artıyorsa sıkılma
Dilaraatac Esrayusuf inşallah bebeim nolur dua edin artmış olsun.Önceki kimyasaldı binli değerleri gördüğüm halde kese gözükmedi yine öyle olucak diye korkuyorum herşey Allahtan tabi 😔
Sinem26 Benimde 72 ydi ilk öğrendiğimde 2 gün sonra 232 oldu kese görünmez çünkü daha çok erken. Kimyasal gebelik geçmişin varsa genetik tahlil yapmanı öneririm. Benimde 3 kimyasal gebeliğim vardı kanımda pıhtılaşma çıktı. Şimdi iğne ve aspirin kullanıyorum her gün.
Dilaraatac Sinem26 yaptırıcaktım aslında kuzum ama bu ay çift çizgiyi gördük ben bu ay da olmaz diye düşünüyodum olcağı tuttu kafamda bi sürü soru işareti kaldı 😄
Seyma1234 Ben adete 6 gün kala ögrendim ve adetim tam 8 gün gecikince gittim ve kese o zamn görünmüştü durun üzülmeyin hiç daha cok yeni adetiniz 1 hafta geçsin zaten beta 5000 lere gelmeden kese görünmüyor
Sltnshn Dilaraatac daha erken değil mi benim 5+4 de falan gözükmüştü. Kalp atışını da 8 . Haftada duymuştum
Sinem26 Dilaraatac doktoruna muhakkak söyle canım kimyasal gebelik geçirdiğini. Umarım herşey güzel olur senin için 😍
Dilaraatac Sinem26 belirttim kuzum bana direkt söylediği şey “tıbben gebelik olarak kabul etmiyoruz” dedi.Galiba kimyasal gebelik geçirenleri pek takmıyolar 😄
Berary Dilaraatac canım sakın boşuna moralini bozma adet gecikmesinden 1 hafta sonra doktora gittim karından göremedi vajinal ultrasondan gördü
Dilaraatac Berary 2gün önce kahverengi leke geldi regl ağrısı gibi karnımda ağrıyo çok korkuyorum o yüzden😔
Muciz_em Canınızı sıkmayın iyi düşünün iyi olsun 3000 ve üstü keseyi kadın da görürsünüz siz hep iyi düşünün
Asiacr Dilaraatac kimyaai ben de gecirdim. Onu gebelikten saymiyorlar. Bilmeden etmeden binlerce insan kimyasal yasiyor. Normal dusuk olmasi lazim sayilmasi icin genetik test icin. Ayrica bir kimyasal oldu diye olacak birsey yok.
Esralihasan Dilaraatac doktorlar kalp atışını duymadan ve çocuk 4 ayı doldurmadan garanti olarak bakmıyorlar zaten herkes böyle söylüyor.