Timm Kizlar birweyi hep merak ederim.domtormada hic sormadim ben dugunmzden 3ay sora hamile kaldm .amma olmadi iste Takdir boyleymiw.Allaha wukur etmek lazim.lakin bir iki defe ilk hamileliyimden evvel test yapmiwdim Hep iki cizgi olrdu amma hamilelik olmazdi.yalanci cizgi neden oluwuru acaba.hatta silik cizgi degil koyu cizgi olurdu INSALLAH BU AY HAMIWIMDIR AMMA
Tugce1803 Timm kimyasal gebelik yaşıyosundur o yüzden testte pozitif çıkar fakat adetle bebek atılır vücuttan tekrarlarsa muayene olmakta fayda var