Asafff Doğum yapan anneler 38+1 olduk yanlarımda Ağrı vardı karnım aşırı gergindi şimdide kasıklarım karnım sanki aşagı cekiyorlar gibi baskı var yanlarım çok agrıyor akıntım falan olmadı bu Doğum sancı mı? Ne yapmalıyım?
EYMENERDEM Asafff merhaba olabilir doktorunuzu arayın isterseniz her doğumda nişanla yada suyla başlamıyor Doğum sıklık derecesini ölçün kaç dkda bir geliyor
Tgb Asafff olabilir belki herkezin bünyesi farklı farklı farklı dogum olur ama ben 2 gün 5 dk bir kasıklarıma ince agrı girerdi ama dogum sancısı bile degilmiş düşün o sadece 2 gün çektigim agrıdan sonra dogum oldu