Asiyeferdi Sefaa banada 17 haftada yaptilar .bende sonradan duydum hep 20 haftadan sonra yapildigini ama bir sikinti olmadi...
Medusa Sefaa bana 20 haftadan önce düşük riski yaratabildiğini söyledi doktorum, bence iki dozu 20 ve 24’te şeklinde yaptırın. Doktorum öyle istiyor dersiniz zorla değil ki Zaten bu aşı.
Smyglmz Sağlık ocağında çalışıyorum bebeğin kalp atışını el doppleri ile aldığımız andan itibaren yapıyoruz 16.haftadan itibaren kalp atışı alınırsa yapılmasında bir sakınca yoktur☺️
Askkokuluyavrum Sefaa bence de canim doktoruna sor ama zamanından önce yaptırma bekle bence cubku 17. Hafta da sağlık ocaklarının 17. Hafta kontrolleri oluyor 20. Hafta da tekrar çağırmak yerine 2sini birden çıkarıyorlar aradan sen yaptırma bence