2cocuk2kopek Minikayaklar 28. Haftamdan beri erken dogum riskim vardi ilaclarla 36 yi buldum sukur hastane cantam 30. Haftamdan beri hazir . Ilaclarimizi biraktik simdi beyfendinin keyfini bekliyoruz dogsun diye 😊
Elikkk Bütün gece Kaşınıyorum kızlar ya napcam bilmiyorum gece uykuları haram oldu gündüz bol bol uyuyorum
Nrtn1234 Elikkk duymuştum cnm bi arkadaşım da yaşadı hatta, ama bi çaresini bulamadı:( azıcık daha sabret
Elikkk Nrtn1234 kuzum bende tamamlayamadım valla biraz maddiyattan besigim kaldı ve biraz daha kıyafet almam gerek hallolur sıkma canını
Ebruk Şaka gibi geliyor hala bana. Düşükler tedaviler ve sonunda 36. Haftadayım. Çok şükür bende sezeryan olucam 29 Mayıs ta bana dua edin. Allah herkesin gönlüne göre versin ♥️
Rosejollymoon 35+4 bende çok heyecanlıyım, bir yandan bir an önce kucağıma almak istiyorum bir yandan ağrıları acıları düşünüyorum. Çok değişik bir zaman dilimi karmakarışık duygular 💃🏼💃🏼 Allah herkesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben baya ağırlaştığımı hissediyorum. Artık gece tuvalete kalkarken sağıma soluma dönerken baya zorlanıyorum. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Ebruk Nrtn1234 valla ben normal istiyordum ilk başta ama sonra geçen hareket etmedi baya bir korkuttu bizi ondan 41. Haftaya kadar kendinin gelmesini bekleyemeyeceğime riske atamayacağıma karar verdim
oglumvebenn Ben de 35+0 oldum bugün, kıyafetler eksik gibi geliyor, yetecek mi bilmiyorum, 4 takım yenidoğan yeter mi sizce? Çantamın malzemeleri hazır sadece düzenlice yerleştirilecek, kasılma olayını ben de hala anlayamıyorum🤷🏼♀️