Motherscup bende 35+2 yim yeni yeni başladı baş ağrımda oluyordu hattaha gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği olabilir diye okudum buradan doktoruma sordum tansiyonuna baksınlar nst ye bağlasınlar seni olmadı serum takarız sana dedi hattaha akşam yemek felan yiyememiştim doktorunla konuş bir istersen ... geçmiş olsun