sevalbudak
Hayir hayir sakin olun! Bu haftalarda gereksiz bir bilgi oldugu icin cogu doktor söylemiyor bile, zamanla yukari cikiyor, cikmassa rahim agzini kapatirsa sknti oluyor; erken dogum/ sezeryan.
benim doktorum 20li haftalardan sonra bakiyoruz dedi!