AsenaD [url=https://hizliresim.com/QLDAAZ][img]https://i.hizliresim.com/QLDAAZ.jpg[/img][/url] LINKE TIKAYIN . Kızlar ağız ve çenemde Bu resimde gördüğünüz gibi beyaz pul pul döküntü var hamilelikle birlikte başladi nemlendirii uyguluyorum ama her sabah yinr ayni kirmizi kirmizi duruyor. Benim gibi buju yaşayan oldumu ? Çözüm olarak ne önerirsiniz
Ayesray Hametan pomad kullanmanı öneririm kuruluk ve döküntü için cilt doktorum vermişti bana hala kullanıyorum cok iyi geliyor
BenMathilda bepanthol sensiderm ve bol su içmek. benim ellerimin üstünde çıkmıştı. Doktora sormuştum alerjik şeylerden uzak dur bol su ic demisti. Bulaşık eldiveni falan kullandim geçmedi, sonra bepanthol sensiderm sürdüm geceleri yatmadan 3-4gune gecmisti. simdi bi daha olmadi. Hamilelikten dolayi hassaslasiyormus cilt..
Esra3890 Bendede var aynısı kırmızı hemde soyuluyor öyle krem faln suruyorumda fayda etmıyorkı su yazmışlar suda çok içerim ben hanilelikten oluyor buyuk ıhtımal geçer zamanla
AsenaD Esra3890 evet bol su iciyorum herbelife aloe verali nemlendirici var onuda surdum baska nemlendiricilerde surdum yok gecmiyooo