Arkadaşlar doktordan geldim şimdi hemen sizinle payraşıyorum. Kafanına baktı ölçtü içindeki kemiklere baktı, el ve ayak kemiklerine baktı, parmak sayısına baktı, omurgasına baktı sbida bifida diye bi hastalık var mi diye çok şükür herşey normal, iç organları tam ,suyu normal,kesesi doğru yerde, göbek kordonundaki damarlarda tam , kesin erkek👏👼🏻Birkaç göremediği şeyler var 3 hafta sonra tekrar gel dedi çok hareketliydi biraz uğraştırdı yüzüne bakamadı 3 hafta sonra bakacak sanırım ama eller ayaklar hiç durmuyo hiç 👣 miniğim benim inş sağlıkla gelsin kuzumm 🤲🏻🤲🏻👣👣bu arada doktorun çocuğu benim öğrencimdi o yuzden rica ettim eşimde geldi yanimda araştırma hastanesine gidiyorum bende 🤰🤰👶🏻👶🏻😂😂👍👍👍👏👏🤗🤗