mutlu__son1209 Kızlar bebeği kaçıncı hafta da gördünüz ne zaman kalp atışı duydunuz ben 6+5 de gittim sadece kese gördük kahverengi lekenmem de var korkuyorum boş kese olur diye
SecilD mutlu__son1209 ben 5+5 te gittim kese var ama bebek yok dedi. Sonra 7+2de gittim bebeği ve kalp atışını gördük. Ama sana tavsiyem bebeği görsen de kalp atışını dinleme. Ben şu an 12. Haftanın içindeyim şu ana kadar toplasan 5 saniye duymamışımdır
zynpgdkl mutlu__son1209 bizde 6. Haftada keseyi gördük 8. Haftada hem bebek hem kalp atışını duyduk..
bebiiimamm mutlu__son1209 7 de gittim pek bi şey belli değildi kese gördüm 7+3 te kalp atışını duydum ve kalbi ultrasonda belli oluyodu sürekli devinen bi nokta vardı💕
Ebru24 mutlu__son1209 7 hqftalıkken gördüm bebeğimi şuan 12 haftalığım geçen hafta ilk defa duydum kalp atışını çok zararlıymış minikken kalp atışını duymak
Esramtr Ben 7+6 da gördüm bebeğimi ama kalp atışını duymadık doktorum bir kaç gün daha beklememi kalp atışı duyulmazsa kürtaj olmam gerektiğini söyledi
Bebekveben 5 haftalıkken kanda öğrendim ultrasonla karnımdan bakıldı kese yoktu. Vajinal ultrasonla göründü. 6haftalıkken karnımdan kese göründü. 7+1 de kalp atışını duydum
Busimss mutlu__son1209 biz 4+5 te kesemizi gördük 6+2 de kalp atışını duymuştuk canım ama 8. Haftaya kadar duyulmaması normal diyorlar. Kahverengi lekelenme için doktorun sana progestan ilaç verdi mi ?
Ebru24 mutlu__son1209 organ gelişimi olduğundan dolayı bana dedi o kalbe gönderilen titreşim organlarına zarar veriyormuş
Ecrinbzkrt mutlu__son1209 canım bende 5.haftada gıttım ultrasonda gozukmedı altyan muayne etti ordan gozuktu kese var dedı 10gun sonra gel tekrar bakıcam bebek varmı yokmu dıe nasıpse carsamba gıdıcem 7 haftalık olucam inş hem gorurum hem kalp atısını duyarz