Levelmas Canım ben 28 haftalık tüp bebek gebesiyim.Doktorum tüp bebeğin tek başına sezaryen için bir gerekçe olmadığını söyledi.İlk ayları atlattıktan Sonra eğer ekstra bir durum yoksa o artık normal bir gebelik sayılıyor.Ama birçok doktor genelde ‘değerli bebek-gebelik’ filan deyip (ki beni bile rahatsız ediyor bu tabir) sezaryene yönlendiriyor tüp bebek annelerini.😌Benim doktorum her gebelikte olduğu gibi son haftalara doğru değerlendirip (çatı,bebek kilosu vs) o anki şartlara göre karar veririz dedi.Asla sezaryen olmak zorunda değiliz.Tamamen şartlara ve senin isteğine bağlı bir durum.