Direnberxx 23 haftalığız ve son on gundur ayak bıleklerım şişiyo ve kaşınıyo kafayı yıcem damarlarım patlicak sanki doktor varis corabı dedı ama o corabıda tüm gün ayagımda tutmam mümkün degıl ne yapsam iyi gelir bu konuda bılgısi olan bana yardım etsın 🙏🏻🙏🏻🙄
Emeldgdvrn Canım ben dün hastaneden çıktım iki gün yattım aynı bende öyle oldu sıfır tuz herşey yasak doktor gebelik zehirlenmesi olabilir dedi kilo kilo serum yedim haşlanmış sebze ve et tükettim yoğurt süt kuruyemiş başka herşey yasak dikkat et ölümden döndüm çeşit çeşit hastalık çıktı yürüyüş yap tuzu tamamen kes ayağını ılık tuzlu suda beklet yarım saat