Ben boyuyorum ilk 4 ay boyamistim sonra ara verdim şimdi 35. Haftadayım 1 ay önce boyadım 5 gün önce yine boyadım 37. Haftada tekrardan boyiycam. Cok karşı olanlarda var boyayanlarda var doktorlarda ikiye ayrılmış durumda. Ispatlanmis hiçbir zararı yok ama olmicak anlamına gelmiyor tabi ama kişinin inisiyatifine kalmış bir şey. Saçım bende hastalık derecesinde takıntı olduğu için cok araştırdım aslında zararlı olan boya degil kokusu saç derisinden bebeğe ulasamicak kadar cok az emiliyor. Ben normal boyayla birkaç kez de amonyaksiz boyayla boyadım. Bitkisel boyayla boyayabilirsiniz ya da loreal cream casting gloss amonyaksiz boyayla boyayabilirsiniz kokusuz ama boya çabuk akıyor 10 15 günde. Açıcı kesinlikle kullanılmaması gerekiyor saçın uçlarına yapılabilir ama diplerine hayir çünkü saçın yapısını değiştiren bir şey.