Gulsen1989 Eliiffdkcc 32. Haftama kadar Murat Kölük e gittim doğumu orada yapmayacağım için ayrıldım. Nurhan kahraman i tavsiye ederim doktor olarak. Burada sadece sezeryan yapıyorlar daha normal doğum açılmadı acilacakmis zamanla 🙄
Hulyaklc Oranın hemşireleri ile geçen gün görüştüm ayrıca bir jinekolog ile de görüştüm. Yeni doğan ünitesi olmadığından orada doğum yapılmasını önermediler.