Essrra ilk hamileligim benimde bugun tam 36.0 oldu bi kaç gün once ntsde sancı çıktı tabi ben hissetmiyorum doktor bak boyle boyle oluyor dediginde anladım aslında hissettigim tam buymuş bebek kasılıyor toplanıyor tuvaletim gelmiş gibi sıkışıyorum heralde artık bebişler çok yakın gelmeye ufak ufak işaret veriyolr🙏