Jass Merhaba kızlar bu gece itibariyle tam 37 haftalık olduk yaklaşık 1 aydır yoğun akıntım var idrar testinde bir problem görülmedi Dr. Akıntımın normal olduğunu söyledi fakat bugün olduğundan daha fazla akıntım oldu hatta öyle ki regli oluyormuş gibi akıntıyla defalarca lavaboya gittim az önce de bir damla kahverengi leke geldi göbeğim de baya aşağı düştü son bir haftadır acaba bu gelen leke nişan ola bilir mi bilenler beni de bilgilendirirse çok sevinirim
EsraAyvaz Sanırım şuan aynı durumu bende yasıyorum, bende emin olamadım aşırı akıntı geldi onunla birlikte hafif kahverengimsi bir akıntı sanırım nişanımız gelmiş olabilir Allah yardımcımız olsun 🙏
Jass EsraAyvaz amin canım 🙏 çok heyecanlandım bide bebişim de bugün çok fazla haraketli maşallah sabahtan beri göbeğim şekilden şekile girdi 😂
EsraAyvaz Jass İyice asagıya yerleşiyorlar herhalde benimde kıpır kıpırdı, bende şuan çok heyecanlıyım ve uyuyamadım 👼 Bir kaç güne kavuşuruz belkideee♥️♥️
Tuanam01 İki güzel arkadaşım leke gelmişse bir acile yada dr aramanızı tavsiye ederim en sağlıklısı bu bence sağlıkla alalım kucağımıza meleklerimizi inşallah 🙏
Jass SuAte Ah keşke 😏 sabah saat 7 de kanamam oldu şuanda da bulantım ve hafif sancılarım var 1 cm açıklıkla bekliyorum 😞
Bernaylmz Jass yaaaaa ben heyecanlandım burda ☺️ İnşallah kolay bir doğum yaşarsınız sağlıkla kucağınıza alın🙏🏻