Cagladevecioglu
Bebegiiim aynen kansizliktan bende de kalbim 112 carpiyordu. Tansiyonum 6-11.Surekli yoruluyorum. Hemsire ilaclarini aksatma. Kan ilaclarini
Mutlaka kullan. Yoksa
Bu kalp hizi seni yorar dedi. gercekten de kaldirimda normal hizda yuruyemez oldum. Hizlaninca kalbim
Sıkışıyor.nefesimi bile kontrol edemez oluyorum. Kan seviyene baktir canim cok düşmüş olabilir. Benimki 10.4 tu en son 2 hafta once