EsraUlurak 26+2 günlük olduk sol ğöysümün altında ağrı oluyor kaburgam gıbı geliyor 😖 Geceleri sebepsiz yere uyanıyorum ve uyuyamıyorum 😳Mide yanmalarım devam ediyor 😕 Bebişim iyi çok şükür 🤰🏻Keyfi yerinde 👼🏻Maç yapıyor annesinin karnında 😊
Gunesimveben EsraUlurak ayni agri bende de vardi hatta gogsumun agrisi o kadar artti ki ayni hizada sirtima da agri vuruyordu bazen nefes alamiyordum. 27. Haftada dr. Kontrolum vardi meger benim cektigim agri gaz sancisiymis😊 son zamanlar kabiz olmaya baslamistim dr un tek sordugu kabizlik falan varmi oldu. Sonra magnezyum icin ilac verdi. Suan cok rahatim 1 gun olmadan kesildi agrim falan. Ins sizinde oyle bisidir daha agir bisi degildir. Ben resmen kendime geldim
EsraUlurak Gunesimveben geçmiş olsun benim kabızlık sorunumu kuru erikle düzelltim o nedenle ondan olduğunu sanmıyorum bakalım ayın 20sinde randevüm var doktora sarucam
Gunesimveben EsraUlurak bagirsaklar falan bebek buyudukce sıkışıyor ya ister istemez gaz sıkışmasi fln olabilr. Magnezyum eksikliginden oluyor o agrilar fln