Aysingeldiislerdegisti Tubanur1234 derin. Bu liya lina lila alin asel mina hiralar felan çok oldu artık bi dur demek lazım
Tubanur1234 Aysingeldiislerdegisti benim çok hosuma gitti liya anlamindan dolayı 😊 ama eşimde aynı düsnyo baklm kim kazncak 😁
Aysingeldiislerdegisti Tubanur1234 kulağa çok anlamsız ve zorlama geliyo bana göre sanki iki heceyi birleştirip 5tane isim türetmişler gibi. Tabi bana göre 😊
Pinkk30 Canim ben tv de bi hocadan derin isminin anlamini iyi duymamistim hoca diyordu ki cehennemin en derini derin cukur olarak ifade edildigi icin o isim uygun degildir diyodur. Aklinda bulunsun hi yinede spylenis acisindan da kulaga liya daha hos geliyor