Zeyneptinel Kızlar bugün birşey okudum tansiyon düşüklüğü hamilelik belirtisi olabiliyormuş ilk defa duydum başına böyle gelen var mı? Merak ettim benim adetime daha çok var ama başım ara ara dönüyor tansiyonum sürekli 9/6 çıkıyor 🤔