Yasemin4805 cumartesi gününden beri ilaçları kullaniyorum ama daha bir ilerleme yok tabi. Bugün kadın doğum doktoruma gittim norolojinin verdigi ilaçları gösterdim kullanabilirsin dedi. Düşük tehlikesi olan gebelere kortizon zaten veriliyor dedi. Allah büyük Allah a sığınacağız. Bebeği veren de Allah bu derdi veren de. İnsallah bebeklerimizi sağlıkla kucagimiza alırız. Biz de bir an önce iyileşiriz