Alinmavi nesliiiAl doktorunuza danisin bunu mutlaka. Herkesin farkli durumu cunku. Genelde boyle bir sey var ama bana doktorum 32 de yasakladi. Bir cok doktor son 8 hafta iliski onermiyor bazilarina da ozellikle soyluyorlar iliski olsun diye.
reflesha nesliiiAl benim doktorumda kesinlikle cinsel ilişkiye girmemi önerdi dogumu kolaylastırıcanı söyledi
nesliiiAl Alinmavi evet banada 32 de yasakladı birliktelik yok dedi ama genelde böle bir söylenti var ya ondan sorim dedim
Lidya 🤭 Aa benimde son 8 haftam bana bişey demedi,acaba sizde gününden önce doğma riski gördüde mi yasakladı.Ayrıca sevgili başlık sahibi ilk hamileliğimde doğuma kadar cinsellik vardı fakat yinede 42 haftaya dayanmıştı doğumum 😒 bundada öyle olmaz umarım
nesliiiAl Lidya bilmiyorum bikaç gün kanamam olmuştu 1 hafta sonra gittiğimde yasakladı ondan da olabilir belki hala progestan kullanıyorum şuan sizin ilişki varmış ama yinede 42 de gelmiş değişiyo demek
Zemuda Lidya bİzde şimdilik herşey normal. Erken doğum riskim felan da yok. Ama doktor genel prensip olarak tehlikeye atmak istemiyoruz bebekleri demişti.
Esa Benim son 5 haftam kaldi devam ediyoruz daha önce doktora sormuştum sakıncası var mi diye hayır rahat ettiğin sürece birlikte olabilirsiniz demişti tabi kişiden kişiye göre değişir mi bilmiyorum en sağlıklısı doktora sormanız
nesliiiAl Esa aynen öle değişiyo demekki bazıları ilişkinin faydasını gördüm diyo mesela bazılarıda ilişki olduğu halde geç oldu doğum diyolar
Lidya Busranagme Ayy geçmiş bitmiş seninki 🤗 biz tuvalette uyumaya devam öyleyse.Rabbim sağ salim kucağına almayı,sorunsuz büyütmeyi nasip etsin İnşallah