Liya00 bende hiç olmadı duymadım benim ilk doğumumda sezeryan 2. De sezeryan olacak belden uyuşmalı olmuştum yine öyle olacak..
Anlattıkları gibi bel ağrım olmuyor bas agrim doğumdan sonra 1 hafta oldu geçti. Bence sorun yoksa belden uyuş bebegin gelişini gör derim 🌸