Gg123 Yasemincifci benm de 7 aylık olduğundan beri başı aşağı pozisyonda ama kanala girdi mi suan bilmiyorum
Nazoliii Gg123 her doğum kişiye göre değişir 😊 zorlanmadım dersem yalan olur ama ay git bi daha dogurmam desem de 2. Hamile kalmazdim 🤷♀️😊
Tubademir85 Gg123 sizin 1 hafta kalmış neden bekliyor catı muayenesı ıcın acaba, bazı doktorlar catı muayenesi yapmıyormus öyle bir durum da olabilir..
Gg123 Tubademir85 ben sordum son hafta yada Doğum anında yapıyoruz drdi perşembe kontrol var o zaman yapar heralde artık yapsın da yani insan merak ediyor valla
Gg123 Nazoliii öyle olsa kimse 4 -5 tane doğurmazdı bebeği görünce insan unutuyor bence bide biz şanslıyız yani eskiler ne şartlar altında Doğum yapıyorlar
Nazoliii Gg123 aynen öyle canim eskiden doktor bile yokmustu simdikilerde hem hamile kalıp hemde normal doguramam ben sezeryan isteyeceğim diyor 😏
Gg123 Yasemincifci perşembe kontrol var bakalım o zaman söyler kendiliğinden gelse ya kontrolü gitmeden Doğum olsa be güzel olur ☺️
Uyusanne Gg123 son 8. Bende uzamasından çok korkuyorum. Kasığımdaki ara ara kramplar haricinde hiç bişey yok. Ve bekledikçe stres oluyorum. Doktor bana da yapmadı ki çatı muayenesi. Gerek yok dedi sorduğum da.
Gg123 Uyusanne nasıl gerek Yok ya darsa çatınız normal Doğuma müsait değilse o kadar acı boşa çekip sonra sezeryan yapıyorlar belki sizin doktor da son hafta yapar yada Doğum anında
Uyusanne Gg123 valla hiç bi fikrim yok. Bugün kontrol vardı gittik. Herşey gayet iyi bebek heran gelebilir kanala girmiş vs dedi. Bekliyoruz bakalım son 7 kaldı artık 🙊😊🤗