ilaydakani Ftheda ben de 3.haftamda öğrendim 1 , 14,87 ve 36,99 du 😊 sağlıkla alın kucağınıza inşallah
Scb Ftheda adetime 5 gün kala baktirmistim 24.25 ti bida baktirmadim adetim geçti bi hafta sora keseyi gördük
Hzlhakko Ftheda benim 4. Haftada 750 idi neden bu kadar yüksek olduğuna dair bir cevap bulamadım doktorada sormayı unutmuştum o zamanlar kişiden kişiye değişiyormuş 2-3 güne bayağı yükselir erken öğrenmişsin
edablbl Dediğim gibi betaya takılmadık bnm sadece 1 kez bakıldı daha sonra kalp atısını duyana kadar ultrasondan kontrol edıldı betaya devamlı neden bakıldıgınıda anlamıyorum açıkcası ultrasonda bir sıkıntı görürse istiyor birde özele gidiyorsan para için sürekli takip edıyorlar
GKBR2 Ftheda kasık ağrısı diye gittim meğer hamileymişim hatta doktor muane etti gebelik yok bu arada dedi 😀 ama kanda 6 çıkınca şüphelendi kısmet evet değişiyo 🤷🏼♀️
NilgunHnm Ftheda sürekli beta hcgye basılmasının nedeni nedir? Bende olmadi ben test yaptım çift çizgi cıktı doktora gittim kese oluşmuş dedi 2 Sonra gel rutin testlerini yapalım bebek buyur bakalım tekrar dedi gittim rutin .
Ftheda NilgunHnm gün aşırı iki katına çıkması gerekiyor eğer çıkmıyor belli bi yerde kalıyorsa dış gebelik yada sıkıntı olduğunu düşünüyorlar