BMA 35+1 olduk bizde canım daha doğum şeklimiz belli değil sabah kontrolüm var biraz biraz doğum şekli belli olur mu bakalım. Şuana kadar herşey normal gözüküyor nasip artık. Nstye hiç bağlandınız mı kızlar kontrolde bağlar mı doktorum çok merak ediyorum:)