Sevinur Doğum sonrası ayaklar da ve bilekte şişme oldu ne yapmalıyım normale dönmesi için yardım edin arkadaşlar
Busranagme Sevinur dogum sonrası mı . Benım 3 haftadır balon gibi ayak ve bilekler . Persembe doğum inşallah şişlik gider 😔 Ayakkabılarım iyi gelmıyor
humaninannesi61 Sevinur Bir tanıdığımında ayakları şişmişti doğumdan sonra. İnternetten falan bakmıştık kimi gebeliklerde oluyormuş. 10 gün içinde geçmezse doktora gidin deniliyordu. Onun geçti.
Pinarlgn Sezeryan la mı Doğum gerçekleşti bendede olmuştu ilk gebeliğimde bol bol hareket etmeni öneririm bu şekilde ödem dağılıyor