Derya66 Kızlar iki haftadır kalçam ağrıyor yürürken olsun kalkarken yatarken sağ sola dönerken hep bi ağrı bi batma var neden oluyor sizce 30 haftalığım
PnrGg Derya66 hadi sen 30 haftalıksın ya ben ne yapayım kızz bende 16+5 günlük hamileyim kalça ağrım nerdeyse 12 haftalıkken başladı belimden kalçama vuruyor ağrı. Şimdilerde hafifledi biraz işte ama dönem dönem ağrıyıp geçiyor. Seninde geçer merak etme
AyazEfeninannesi Bende de 25. Hafta başlayıp 3 hafta kadar devam etti geçmeyecek sandım ama 3. Hafta hamile platesine ve masaja başladım çok şükür geçti şuan 32. Haftadayız çok şükür bir sıkıntım yok platese de hala devam ediyorum size de öneririm🙋♀️🙋♀️🙋♀️
Zeynep7777777 AyazEfeninannesi sizin ağrışarınız nasıldı tarif edebilirmisiniz benim yatarkende otururken de var bazen tam kalçanın ortasında bazen yanlarında
Derya66 Zeynep7777777 kenarlarda genelde ve yatarken kalkarken merdivenden inerken fln hep batıyor kenarları
AyazEfeninannesi Zeynep7777777 benim belimden sol kalçaya doğru bazende ortaya doğru adım attıkça bıcak saplar gibi acı veriyordu oturduğumda sıkıntı yoktu.Topallayarak yürüyebiliyordum sadece .Ama kalkmaya çalıştığımda kalkamıyordum.Yatamıyordum yatınca da kalkamıyordum.
Sagliklagel Bende de oluyor zaman zaman ve henüz 15.haftadayız.doktorum magnezyum verdi 4 gündür kullanıyorum ve ağrılarım yok oldu
Aleynamurat Aynı Durum Bende De Varr 29+1 haftadayim Çok Kötü Bı Ağrı Topalliyorum Ağrıdan O derece Sol Kalcamda Var Benimde Ağrı Yatamıyorum yuruyemiyorum Allah Sağlıkla Kucagimiza Almayı Nasip Etsin İnşallah