yigitmom_ duştan sonra çömelip elime buğday yağı sürdüm bas parmağımı bir saga bir sola olacak şekilde u çizer gibi gidip geldim o bölgeyi yumuşattım yani biraz yanma oluyor ama sonra alışıyor doktorunuza sizde danışın derim ben çok faydasını gördüm doğumda da çatalda iki ıkınmayla doğurdum ki kızım 3600 doğdu🙈