fatos41 Mrvegrkan bizde yeni 17 haftalık olduk bende yeni yeni pıt pıt yumusak yumusak dokunan bişeyler hissediyorum ama erken diye önemsemiyordum 😀 ama belli yani gaz değil,damar atısıda degl cok baska bsy bu 🥰
Melkerdem Bende ılk 17. Haftada hıssetmıstım ama boyle ıcımde sankı kelebekler karıncalar dolasıyomus gıbıydı sonra tam 18 olduk evde kotukta eşimle uzanırken bı anda koccaman bı tekme atmıstı o ankı mutlulugum sevındım eşime kalk bak tekme attı demem bıle cok baskaydı :) sımdı 39 haftalık oldu.. her hareket ettıgınde ayrı ayrı sevınıyo ınsan :) ınsallah saglıkla kucagınada alırsın 🙏
Mrvegrkan Melkerdem amin canım sende aynı bende seninn gibi oldum sende sağlıkla kucağına al inşallah darısı bana o haftaları görmeyi nasip etsin allah 😌
ZCandan Bende 20 haftalikkrn hissetmistim bir prenses bekliyorum bende 28+3 olduk artik simdi dort donuyo kizim hele uzaninca dinlenince ne guzel.his 😍