Sedefbaq canım merak etme yakında kucağına gelir,ben 34.haftamda doğum yaptım ikizlerime 18 gün kuvözde kaldılar,sakın moralini bozup kendini üzme çünkü bebekler hissediyor bunu özellikle yanına gidip gördüğünde bolca konuş seni duyuyor çünkü,süt için bolca su gerçekten aşırı faydası var,anne çayı,malt içicekler var onlar çok faydalı sütüm geldiği halde içince sağma yapıp ve emzirdiğim için yetiştiremicem korkusuyla mastit oldum yetişemedim o yoğunluğa,her yediğime kimyon ekledim hem gaz için hemde süt için,kuru börülceyi haşlayıp bolca salata yapıp yedim,tahin pekmez çok faydasını gördüm,uyku uyku uyku arada 15dakka fırsatı bulsan bile uyu dinlen süt üretimi çoğalıyor çünkü,2,5ay oldu çok şükür hala emzirip hala sağım yapıp bu yönteme devam ediyorum,moralini yüksek tut canım benim iyileşip koynuna gelicek süt kuzusu