Ilaydakurt03 Kızlar iyi akşamlar bugün sabahtan beri karnımın içi çok acımaya başladı otururken veya eğilirken geip giden de bel ağrılarım var canım çok acıyor resmen bebeğim Doğum kanalına girmiş bir de aynı sorunu yaşayan var mı ne yapabilirim ovsam geçer mi ?
TGK Ilaydakurt03 benimde kasıklarımda adet sancısına benzeyen bir ağrı var kontrol Çarşamba günü ne yapsam bilemedim
Asmuas Ilaydakurt03 9+7 haftalığız belim sırtım felaket ağrıyor yemek yaptığımda bulaşık yıkadığımda çok ağrım oluyor