izmirmasali35 Hapşırmaktan canım çıktı artık,burun ,geniz/göz akıntısı cabası 3gündür yatıyorum bugün artık serum yedim ama o da anlık rahatlattı şuan yine çok fenayım var mı önerileriniz ne yapabilirim 32 haftalık hamileyim..
Duuyguum izmirmasali35 bende aynıyım İnan doktor parol haricinde ilaçta vermedi ateş olursa acile git dedi portakal kivi yiyorum ama hapşırmanın ve burun tıkanıklığın önüne geçemedim daha ağzımdan nefes almaktan dudaklarım yara oldu
Tugbaulass3539 izmirmasali35 bende nezle oldum dasha 6 haftalık hamileyimm aile hekimime geldim hemen
izmirmasali35 Tugbaulass3539 geçmiş olsun sana da salgın sanırım ateşini kontrol et hep olur mu çıktıgı an acile koş çok tehlikeliymiş ateş Allah korusun bebişin de çok minik daha 😢