Dmtusta ben yawadim sizden uzak ilk gebeligim duwuk oldu az az geliyor diye takmamiwdim ama kewke taksaydim sonda artti doktora gittim cok gec gelmiwsin dedi ne yapdiysam kalmadi bebegim ilac serum hergun yaptirdim ama yinede kalmadi mutlaka bawka doktora gorunun