Eagil tamamen kendi fikrimi söylüyorum büyüyen beşikler çok gereksiz yer kaplıyor ve hantal görünüyor aynı zamanda beşik aparatları çıkınca çirkin bir yatak oluyor. Zararsız malzemelerden yapılmış basit dolap, şifonyer 2 yaşına kadar yatabileceği bir beşik alıp ucuza bir oda yapacağım. 2 senenin sonunda başka eve çıkınca hem çocuğun zevkine hem de ihtiyacına göre düzgün bir oda yapmayı planlıyorum