Aslias 36 haftada cektirdim ki senin haftanda bir sakinca yok. Zaten normal amestezi kulanilmiyor bitkisel bisey kulaniliyor ve cokda uyuşturamuyor cikarirmen agrin olur ama sonrasinda kus gibi hafifliyorsun. Ama prof cektir herkez cekemez disi. Dis cekim derken ceneni kirmasinlar cunku cikarma esnasinda kiriliyormus gibi hisediyorsun niyetim seni korkutmak degil ama gercek bu 2 3 gun sidetli dis agrisi cektim sonra dis klinigine gittim kontrol edildi ve cekilmesine karar verildi biraz riskli bir cekimdi cunku rontgen cekilmemisti ve kac kok var ne var bilinmiyordu ama cok guzel temizledi ve rahatladim. Kesinlikle iyi bir doktora git