Melegimmmmmm Kizlar 34 haftaligiz 2 gundur bebegin 10 dakikaya bir 5 dakikaya bir kasiliyo yarin doktor kontrolumuz var doktoruma sorcam ayni durumu yasayan war mi
Findk9227 Melegimmmmmm benimde oluyo ama düzensiz bi şekilde geçen hafta oldu bide bugün oldu normal değil dediler bana 25+4 haftaligim sizin yine haftanız iyiymiş son aylarda normal diyorlar ama doğum habercisi olabiliyor çok şık olursa yarını beklemeyin
Neseozkan Melegimmmmmm benim oluyo ama benim 30 haftalıkken oldu erken doğum riski çıktı şimdi ilaç kullanıyorum ve yatıyorum 32+2 yim
Melegimmmmmm Neseozkan 9.aya girmeme 1 hafta kaldi benimde bende ondan korkuyorum ve bebegim donmus dogum pozisyonunu almis en son kontrolumde doktorum ole demisti ama erkn dogumla ilgili bisey demedi hareketlerini takio et bebegin dedi
Neseozkan Melegimmmmmm nst çekildi mi hiç canım bi de kontrolün ne zaman eğer geçmiyosa sürekli kasılıyosa doktora gözükmen gerek
Melegimmmmmm Neseozkan yarin kontrolum en son gittigimde nts cekilmedim gerek duymadi doktorum ama yarin diyicem doktoruma