Kbrkbrkbr Arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim. 9. Haftadan beri bulantılar ve mide ağrıları ile defalarca acillik oldum hamilelik bulantısı, gaz sancısı vs diyerek birkaç gün yatış verip gönderdiler. Bir ay kadar önce sonunda böbrek ve safradaki taşların teşhisi kondu. Ağrılar birkaç haftada bir yokluyordu midemin üst kısmından sırtıma vuran Ve dayanılmaz ağrılar. On gün kadar önce safradaki taşlardan kanala düşen oldu mr çekildi ve Cuma gün de ercp yöntemi ile kanaldaki taş alındı. O zamana kadar pankreas, karaciğer enzimlerim arttı taşın etkisi ile şimdi onların düzelmesini umuyoruz. Kesede ve böbreklerde hala taş var. Genel cerrahlar diyet öneriyor Ve hastanede yatırdıkları sürede sadece serumla besleyip yemeyi kesiyorlar. Hamileliğimi öğrendiğimden beri 15 kilo verdim. Bugün kadın doğum doktorum bebeğin gelişimi iyi dedi ama o kadar yasakla devam edersen senin ve bebeğin sağlığı bozulur dedi. Diğerleri de yersen kanala yine düşer çok riskli diyor ne yapacağımı şaşırdım. Çok uzun oldu biliyorum ama başına gelen ve bana akıl verecek biri belki vardır diye yazmak istedim. Bilen duyan biri varsa nolur yardım etsin umut cümlelerine ihtiyacım var çok yıprandım artık 😔
Srnkrbrn Kbrkbrkbr ya allahım acil sifalar versin 20 haftalıgım benimde sırtımda midemle bir vuran uyutmayan bi ağrım var geceleri uyuyamıyprum o derece acilegittim taş ve böbrek büyümesi var dedi daha sonra doktora cıktım ultrnsla baktılr idrar testi falan derken üroloji dahiliye iç hastalıkları 3 doktor gezdim sonuc olarak bişeyiniz yok dedi devlet hastanesi ama devamli o agrılar var sıcak su torbasıyla bütünleştm resmen 1 haftadır uykusuzum iyi bi doktor arastırıyorum çok çaresiz kaldım artık bas agrılarıda basladı bununla uykusuzluktan bileöiyorum ne olucak allah sifa versin
Srnkrbrn Kbrkbrkbr ürolojide iki doktora gittim bu arada ben biri yok hiç bişey dedi diğeri böbrek büyümesi var ama normal dedi napcagımı sasırdım sen sıcak su torbasıyla agrıyan yere arada bastır tut oraya ve ayagını sıcak tut sırtını falan ben öyle dindiriyoruö karnını sakın koyma ama dikkat et canım ayak ve bel sıcak olmalı
DiDem123 Kbrkbrkbr şuanda aynı hastalıktan görümcem 4 gündür hastanede yatıyo çok ağrısı var. 6 ay önce doğum yaptı. Amelyat olcak😞 sizede çok geçmiş olsun💐
Mucize1519 Bendede tas varmis safrada 3 defa atak geldi yarin bnde bakincam.ozelde bakalim.bana ne deycekler erken dogumu tetikliyormus odum kopuyor butun gun agladim dun atak gecrdim.bkalim.yarin randevu versin
Kbrkbrkbr Mucize1519 sizin kaç haftalık bebeğiniz. İnşallah kanalda değildir 🙏🏼 Doktorunuzun görüşlerini buradan da yazar mısınız size zahmet
Mucize1519 11 hafda 5 günlük tamam yazarim ne deycek bilmem safra kesesinin icinde birtane goruluyor dediler acilde yarin gidicem Allahim boyle bir agri olamaz Rabbim saga salim kucagimiza aldgmizi gorelim 😔🙏🙏🙏
Kbrkbrkbr Mucize1519 evet çok korkunç bir ağrı rabbim beterinden korusun. Benim çok sayıda küçük taş ve çamur var. İnşallah artık Doğuma kadar atak gelmesin de Doğum sonrası en uygun zamanda aldırıp taşları kurtulalım😔
Mucize1519 Sağa salim gelsinlerde inanki sonra keseyi alsınlar cok korkuyorum kolay degil dogum sancisi gibi sana kesinlikle yeme vs dedilermi herhangi br yiyecek ben usutdgm zamanlar oluyor
Kbrkbrkbr Mucize1519 yağlı yemekler, kızartmalar, yumurta Ve yumurta içeren her şey, kuru yemiş, çikolata Ve daha birçok şey ama kadın doğumcum da bu kadar sıkı diyetle benim ve bebeğimin etkileneceğini söylüyor o yüzden kafam çok karışık😔
Kbrkbrkbr Srnkrbrn bir şey olsa çıkardı çok şükür ki Yok demek ki inşallah da olmasın. Üşütmektendir belki sizinki
uhuddd Srnkrbrn böbrek büyümesi bende de varr bana 2 kere stent takıldı eger önüne geçilmezse ya erekwn doğum dedi yada böbregine zarar dendi. bunu kadın doğumcumda dedi böbrek ağrıları erken doğumu tetikliyor günde 4 litreden fazla su içiyorum sizde cok dikkatli olun kontrol edin böbrek iltihap kaplarsa o daha kötü antibiyotik kullanmak zorunda kalırsınız.
Kbrkbrkbr DiDem123 hamilelik döneminde var mıydı peki Doğum sonrası mı çıktı? Kesedeyse taş aldırsın kurtulsun çünkü kanala düşünce yapılan ercp çok da kolay bir işlem değil maalesef ve iltihap yaparsa riskli çok 😔 Allah şifa versin
Srnkrbrn Kbrkbrkbr doktorların tutarsızlıgı da var ve agrılar geçmiyo inşAllah öyledir siz dikkat edin kendinize ama hamileyken ilaç vs kullanılmıyo biliyosun
DiDem123 Kbrkbrkbr hamileliği çok zor geçti ama doğumdan sonra ortaya çıktı bu. Kaç kez hastanelik oldu. İltihap varmış sanırım değerleri çok yükselmiş.
Srnkrbrn uhuddd ediyorum canım allah kimseye cekemeyeci dert vermesin su mübarek günlerin hürmetine sifa versin saglık versn dert verip derman aratmasın cok zor ginler geciriyorum
uhuddd Srnkrbrn bende öyleyim ama buda demek bizim imtihanımız ben 29 haftalık oldum az daha sabır diyorum
Kbrkbrkbr DiDem123 inşallah biz de Doğuma kadar sabredebiliriz bir sıkıntı olmadan 🙏🏼 Allah acil şifalar versin inşallah herkese