Anneyimanneanneyim canım tutunma kanaması 2-3sürüp kesılıyor diye bılıyorum bende adetime 3 gün kala kanama oldugu ıcın ogrenmıstım ama benım ilki düşük oldugu icin hic beklemedım doktora gittim progestan kullanıyorum lekelenmelerım hala ara ara oluyor, sende eger kesılmedıyse bi daha git istersen tedbir alırsınız en azından baska bir durum varsa