Duygu85 Omrnhatunu yok canım anlaşılmıyor benim ilk hamileliğimde 4 cm açılma ile kontrol gittim normal kontrole doktor bir baktı ki 4 cm açılma 😰 sonrada normal Doğuma girmiştim ben hiç farketmemişim yani bir belirtide yoktu
Nursemom0857 Omrnhatunu yok canım. Bunu ancak doktor yada ebe elle muayene ettiğinde anlayabilir. Anatomik olarak dışardan görmek mümkün değil
Ilkergunes Bunu bende merak ediyorum.Acilmam 2 cm demiş bırisi hastaneye gidiyorum demiş nasıl anladı acaba?
Omrnhatunu Ilkergunes ben 26haftalığım kasılmam var açılmamda varmış 1cm ama arttımı die merak içerisindeym😞